Post by tanglandpobitdogt on Feb 11, 2022 4:54:34 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelig alle ▞▞▞
▞▞▞ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Kan ikke komme forbi niveau 8. Jeg sidder fast på samme tidspunkt (hjælper Julia med en levering), så kan jeg ikke fortsætte.
Tak, tak, tak. Jeg har ventet i et stykke tid på at downloade og spille Tasty Town, og det var ventetiden værd. Lige begyndt at spille, og jeg elsker, elsker, elsker dette spil. Fortsæt med at skabe spil som World Chef og Tasty Town. Jeg spiller og elsker dem begge. Tak igen og Gud velsigne.
Tasty Town Jeu de restaurant & cuisine Grand public bomj
Det er et godt..minispillene er også seje.
Det er sværere end World Chef, men stadig underholdende. De skal arbejde på at fremskynde tiderne og arbejde på lageret. Bortset fra det er det et fantastisk spil.
Sjovt. Men hele den velsmagende dash-del ødelagde meget. Det er sjovt, men der bør ikke være billetter til at fortsætte længere spilletid. De fleste mennesker er tæt på at få nye kokke på denne måde, men stopper bare, og det er svært at indhente det. 😩😟😞
Dette spil er bare et brag! I burde alle prøve det, det vil blæse dit sind. Og hvis du ikke allerede har gjort det, skal du downloade Amber's Airline 2 og bare skrive Amber's Airline, det er et RIGTIG sjovt spil!
Den er god men den skal være billigere
Det er bare det bedste spil, syntes godt om det
Fantastisk spil indtil for et par dage siden, hvor 3 kokke blev tilføjet for spilpenge og ikke diamanter, og niveau- og popularitetssystemet ændrede sig. Så nu kan du ikke få kokke til at kaste niveauer, men popularitet. Så ved 2 guldpotter får jeg ikke noget GB, fordi jeg allerede har disse ting. Nu har de også tilføjet flere pladser, men penge er ikke så let at få som i verdenskokken, så jeg har ikke penge nok til at få dem. Til sidst brugte jeg 4 ting til at dyrke hver genstand, og nu kan jeg kun bruge 2 pr. genstand, og det er virkelig irriterende.
Tasty Town Casual ffrx
Tasty Town Casual ffrx
Det er et godt spil, nogle gange kæmper du, og du skal være tålmodig for at vente på, at afgrøder dyrker dyr, der kan spises, og kokke til at lave mad, det er en tidsspiser, så pas på, men bortset fra at alt går fantastisk, og jeg vil foreslå dette til folk, der har tålmodighed
Brug for at være fantastisk, så OPDATERINGER 🤨 Hver gang der er en opdatering til spillet, MISTER jeg ting. Denne gang gik ladekapaciteten ned. Fra 300 til 215. Nu må jeg vente på at kunne opgradere den. Kan vi venligst få opdateringer, hvor tingene ikke går baglæns? Opdateringer skal gøre spillet bedre og ikke mere frustrerende. Jeg begynder virkelig at spille mindre og mindre hver dag.
Godt havde det sjovt at spille dette, kun for at blive instrueret til at tilføje venner. Forsøgte at gå til en vens sted, og det fryser spillet hver gang. Jeg selv slettede og genstartede gjorde stadig det samme.
Jeg har ikke spillet længe, men nyder virkelig dette spil. Jeg sidder dog fast i introduktionen til venner og hjælper i deres verdensfase. Spillet vil ikke tillade mig at vælge brødet og komme videre. Jeg har afinstalleret og geninstalleret spillet, endda prøvet at "vende tilbage"; men for nu at benytte. Skal være en fejl eller fejl i spillet. Ret dette, jeg vil rigtig gerne fortsætte med at spille spillet.
Først troede jeg ikke, at jeg ville kunne lide spillet og var klar til at afinstallere det, før jeg gav det en chance, fordi det er ligesom de mange spil, de allerede har, men anderledes. For nu kan jeg lide det indtil...
Dette er en vidunderlig app! Jeg synes, at alle burde have dette spil at spille. Bare for at fortælle dig, at det er et af de bedste spil i verden, fordi det er, som om du faktisk befinder dig i et rigtigt restraraunt. Så download dette spil lige nu !!🍔🍴🎆
Jeg vil gerne se et dobbelttryk for at bekræfte knappen for køb i app, det er for nemt at smutte og købe noget, du ikke nødvendigvis var klar til at købe.
Først når du begynder at spille, er det fantastisk, men når du kommer til niveau 8, fortæller den dig, at du skal hjælpe venner ved at give kaffebønner, men du får dem i niveau 23. Der er ingen måde at få dem, og den vil ikke lade dig spille, før du gør. Det er forfærdeligt
Sjovt, men Tasty Dash ødelægger det lidt. Du skal bruge diamanter for at kunne servere flere retter. Det bliver svært at følge med og gør spillet ikke så sjovt.
Frygtelig og næsten ikke fungerer ordentligt SUPERMARKED ALT ØDELAGT, OG IS-LASTBILEN ER OGSÅ. Det er et fantastisk spil, hvis du har liv. For mange mål og konkurrence gæs. DU MÅR ALDRIG MODTAGE DE 25 JEDELSER, KLAGER IKKE, DE LYVER
venter stadig på ædelstenene på verdenskokken langt forbi niveau 12 Opdatering på min tablet, den vil ikke lade mig spille siger, at der er en opdatering, der ikke åbner. Jeg keder mig 12/8/21 Jeg er stoppet med at spille ekspansion, hvilket er langsom samme kokke tilbydes, medmindre du bruger penge. Jeg plejede at elske dette spil, hvad der skete socialt punkt
det er en sjov app, men når der er en kunde, der er inde, skynder jeg mig, den lader mig ikke klikke på noget eller servere deres mad. det bare sidder der med deres ordre poppet uo.
Sever ønsker ikke at forblive forbundet længere. Håber opdatering løser det iui, hvis ikke, vær venlig at rette på din ende. Tak
Efter at have spillet dette spil i over en måned, må jeg sige, at det er meget godt. Jeg nyder det. Jeg har et problem med yngelris i udfordringer, fordi de beder om for mange. Kan udviklerne finde en måde, hvorpå vi kan handle uønskede materialer med hinanden? Kan vi bruge spillenes mønter til at købe diamanter eller materialer, vi ønsker?
Jeg elskede dette spil, indtil jeg opdaterede det for 3 dage siden. Nu kan jeg ikke dyrke de afgrøder, jeg har brug for til mine dyr, hurtigt nok, men andre ingredienser, jeg ikke har brug for, vokser hurtigt. Det har gjort spillet virkelig langsomt og utroligt kedeligt. Ret dette, så folk kan nyde spillet igen.
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game கேஷுவல் tswn
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game கேஷுவல் tswn
Det tager for lang tid at komme op i niveau uden at investere rigtige kolde hårde kontanter ... sjældent nogen kontanter eller ædelstene.
elsker dette spil...det er min første gang at bedømme en app, specielt spilapps...men jeg ville ønske, at den nye restaurant var gratis😣😣...jeg har ikke penge til at købe det...undskyld, jeg er fattig...😭 😭 det er nemt at tjene penge og ædelstene...det eneste besvær var, at ingredienserne tager så lang tid at høste, og noget af maden tager en time at blive tilberedt..men generelt er det en fantastisk app, hvor vi kan kommunikere til andre spillere, specielt når du har brug for en ret eller ingredienser ... men venligst næste gang, når der er en anden resto, gør det gratis...
Jeg elsker dette spil, men hver gang jeg går i butikken, kan du ikke købe noget fra det, det skal rettes
Det er okay gameplay, men det bliver kedeligt efter et stykke tid at spille, det har brug for flere ting at lave i spillet, der ikke kræver diamant også etnisk afvist, når det kommer til mad, har brug for flere madvalg end hvad det tilbyder
Tasty Town Casual ffrx
Spillet sidder fast på et grundlæggende niveau, hvilket gør det uspilleligt, grundlæggende opgaveorienteret kokkespil blandet med gårdleg med et godt udvalg af dekorationer og nem udvidelse. Julia introducerer vennesektionen og spillet fryser. Indtil det tidspunkt anstændigt gameplay.
Havde mit lager bygget op til 122 eller noget. Så blev den opdateret og nu er den på 75. Jeg kan ikke gøre noget i spillet. Jeg kan ikke hente mine færdige retter. Kan ikke samle afgrøder. Kan ikke spille
elsker dette spil så vanedannende og godt, at prisen på tingene er okay, men når du vil købe noget med diamanter koster det over 100 diamanter, maden tager et stykke tid at lave mad, og det var derfor, jeg gav dette spil 4 stjerner
Jeg vurderede dette spil lavt, simpelthen fordi, når du køber for 4,99, får du 350 diamanter plus yderligere 200 diamanter. Jeg har aldrig modtaget de ekstra 200. De vil have dig til at sende dem skærmbilleder, når de allerede burde have info. Ikke til at slås om et par diamanter eller sende en lang forklaring af situationen og skærmbilleder. Dette sker naturligvis med jævne mellemrum. Bare køb ikke fra denne app eller forvent at blive rippet.
Jeg hader den nye opdatering. Jeg har ikke plads nok i mit spisekammer til ting, og min stald har så meget plads, heller ikke flere bøger??? det er så irriterende, at du skal betale for at komme i niveau
Jeg elsker, at du kan gøre alle slags ting, holder dig beskæftiget, giver dig også mange forskellige måder at få diamant- og ekspansionsgenstande på udover at købe farverige masser af forskellige kokke og opskrifter også dekoration.
Godt spil. Ville bare ønske det ikke var så nærigt med ædelstenene. Da vi ikke modtager nogen for gode belønninger som f.eks. at gå op i niveau, som andre spil gør, eller at se videoer for at tjene dem, tager det for lang tid at vente på, at tingene bliver bygget. Spillet stopper fuldstændig. Skal lade den stå i op til 2 timer og så vende tilbage senere. Så bare det samme igen.
Adventure Reborn: சாகசம் சாகசம் gvh
Ekstremt kedeligt og betale for at spille. Hvis du vil gøre fremskridt, skal du i bund og grund spilde penge for at gøre mere eller gøre fremskridt hurtigere. Det bliver kedeligt efter et stykke tid og overflødigt, der er ikke noget, der får mig til at skille mig ud. Minispillene kan til tider være ret umulige &&. de giver dig en masse vejspærringer for at tvinge dig til at bruge penge eller ikke være i stand til at komme videre/servere mad/fremskridt i madserverende minispil osv. Spild ikke din tid.