(Android/iOS) Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast jukser generator gull
Feb 11, 2022 4:45:34 GMT -8
Post by tanglandpobitdogt on Feb 11, 2022 4:45:34 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser generator gull ▞▞▞
▞▞▞ Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast 2022 version ▞▞▞
Ja, et interessant spill med mange boostere og eksplosjoner. virkelig hyggelig.
Jeg liker spillet, men akkurat nå i 1 dag har det ikke latt meg spille, live er på en nedtelling som ikke stopper fra 23 minutter, så jeg venter på tid og den er fortsatt på den, tilbakestill telefonen min og tror det er telefonen min, men det er det ikke, så fiks eller så finner jeg et annet spill å spille
Morsomt og enkelt, men også utfordrende
Spillet fryser telefonen min etter nivå 137. Muligheten til å snurre før du går inn i nivå 138 og det området fryser .... vil slette spillet
Jeg nyter det. Startet lett.
Trenger flere bonuser
Flott grafikk! Fantastiske og kule boostere! Nyt dette spillet!
Samme gamle samme gamle. Moro først og deretter betale for å spille. Samme grådige søppel fra samme onde søppel fra menneskeheten. Alle som gir dette over én stjerne har enten aldri spilt spillet eller er ekstremt dumme å betale penger på det. Slettet
Dette spillet er definitivt det beste spillet jeg noen gang har spilt. Jeg elsker hvordan karakteren klapper og lager bomber og dart og ting, det er et veldig morsomt spill, og det er ikke sånn at her bytter du blokkene for å matche det, det var det jeg trodde det var, men det er mye bedre. Håper jeg hjalp!! Xx
Hater alle annonsene etter hvert spill og 30 sekunder er for lenge.
Så langt så bra. Noen ganger blir disse spillene fort vanskelige og jeg mister tålmodigheten. Denne har vært morsom!
Det er hyggelig
Moro!💝
Flott grafikk, så gøy å spille!
Bra spill. Jeg spiller det er avslappende
Kopiere
Mye moro og veldig enkelt
Jeg har virkelig likt å spille denne Toy Block-appen. Jeg finner ut at alle de forskjellige alternativene og måten elementer brukes til å spille dette spillet på. Det er annerledes enn andre. Noe som er en stor forandring fra det vanlige. Flotte farger og grafikk brukes i denne typen spill. Det er et spill for omtrent alle og alder. Jeg 💯% anbefaler det absolutt til alle å spille. Avslappende og holder sinnet skarpt. Fantastisk jobb til deg (skaperne av dette spillet)!! Elsker det💙👍💯😁
Har akkurat begynt, men elsker det så langt. et av de få (veldig få) spillene som ikke får deg til å betale for å spille. Takk skal du ha
Toy Block Boom - Puzzle Blast Casual arah
Jeg var veldig skuffet over spillet. Det ble annonsert som et julespill, og det er ikke slik det ser ut som det skal være.
Dette er veldig underholdende, og jeg liker at det gir meg æren for å spille!
Jeg liker det faktum at du velger når du vil se en annonse.
Toy Block Boom - Puzzle Blast Casual arah
Dette er et så søtt spill. Elsker grafikken, nivåene starter lett, men endres snart. Godt jobbet! ELSKER DET!!! TAKK SKAL DU HA
Bra, men sakte
Veldig gøy, verdt å spille for å utfordre hjernen din og fordrive tiden.
Rask bevegelse, morsom å spille
Tasty Planet Forever Akcijske igre txsh
Moro, dreper tid, noe utfordrende. Jeg nyter dette spillet!
verdener av moro.
Ok spill, men annonser mellom hvert nivå er absurd
Jeg liker veldig godt måten det høres ut på og de lyse fargene det holder engasjert Jeg liker dyrene 😁 GODT SPILL!!!
Ganske BRA SPILL
Har akkurat begynt å spille, veldig hyggelig å bruke tiden, lett å spille, massevis av gratis ting, så langt elsker det
Grafikken, fargene så fantastisk! Det er øyegodteri! Og selvfølgelig er spillet mye moro, ikke for vanskelig ikke for lett, bare et spill du vil like!
Jeg gir dette 0 stjerners verste spillet noensinne når jeg har ekstra liv, det bruker det etter hvert nivå selv om jeg ikke tapte
Annonser på alle nivåer? Bare avinstaller det byeee
Morsomt enkelt spill
Hyggelig avslappende spill, tror 6-8 åringer ville elske det.
Toy Block Boom - Classic & Crush & Blast Rekreacyjne eyks
For mange instruksjoner som viser hva former betyr.
Liker dette spillet mye, veldig fin grafikk, lett for hele familien å engasjere seg, sånn at du kan velge når du vil se en annonse for en bonus, fint 👍
det er det ikke lede deg gjennom prosessen Jeg vil gjerne vite hvor alle spinnende stjernene mine går, og det forteller deg ikke det, så det er et slags mysterium at det er lett å spille
Toy Block Boom - Classic & Crush & Blast Rekreacyjne eyks